Symulator urządzeń sterowania ruchem i modelowania infrastruktury kolejowej TREsim

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

12
02.2018

Symulacje zyskują na znaczeniu w obliczu rosnącej złożoności kolejowych systemów sygnalizacyjnych. Hitachi oferuje kompletny zestaw rozwiązań, które mogą być stosowane w szerokim zakresie scenariuszy: od szkoleń dyżurnych ruchu aż po walidację nowych rozwiązań infrastrukturalnych. Dzięki nim możliwe jest sprawdzenie czy planowane modernizacje lub inwestycje przyniosą oczekiwane rezultaty.

TREsim obsługuje symulacje różnych systemów sygnalizacyjnych wykorzystujących prezentację wizualną (WESTcad, MCS, IECC i innych), jak i urządzeń starszych typów. Zapewnia realistyczne środowisko szkoleniowe obejmujące systemy telefoniczne, alarmowe oraz monitoring przejazdów przy użyciu rozwiązań CCTV. Stacja robocza trenera pozwala na realizację szerokiego zakresu scenariuszy szkoleniowych, od wstępnego przeglądu nowych fragmentów infrastruktury aż do symulacji dowolnie skomplikowanych incydentów dla najbardziej doświadczonych dyżurnych ruchu. Symulator niezwykle precyzyjnie modeluje infrastrukturę z użyciem charakterystyk ruchowych pociągów, co pozwala tworzyć „wirtualne pociągi”. Rzeczywiste dane z urządzeń SRK znacząco podnoszą dokładność symulacji i odwzorowują rzeczywiste sytuacje ruchowe i zachowania elementów taboru. TREsim jest niezwykle wydajnym i elastycznym narzędziem szkoleniowym, ale jest także wykorzystywany w testowaniu i walidacji systemów sygnalizacyjnych oraz rozkładów jazdy. Harmonogramy przetwarzane są na podstawie danych importowanych w zestandaryzowanych formatach i mogą być w pełni uruchamiane jeszcze przed ich faktycznym zastosowaniem, co pozwala wyeliminować z nich wszelkie konflikty połączeń.

Symulatory TREsim – podstawowe funkcje

Pełna symulacja dowolnego obszaru sieci kolejowej, w tym pełna symulacja urządzeń SRK typu SSI, Westlock i Smartlock w zastosowaniach testowych, szkoleniowych, demonstracyjnych, modelowaniu i w wielu innych.

  • Tworzenie kompletnego i realistycznego środowiska szkoleniowego symulującego rzeczywiste stacje robocze dyżurnych ruchu.
  • Zamodelowanie nowego lub zmodyfikowanego schematu połączeń oraz jego testowanie przy użyciu generycznych modeli urządzeń SRK w celu optymalizacji projektu we wczesnych fazach planowania.
  • Precyzyjne modelowanie rozkładu jazdy pociągów w oparciu o import danych w odpowiednich formatach, co umożliwia sprawdzenie poprawności wprowadzanych modyfikacji.
  • Automatyczne zapisywanie i archiwizowanie wszystkich sesji symulacji.

Kompleksowa obsługa serwisowa

Firma Hitachi oferuje wszechstronną obsługę dla wszystkich swoich rozwiązań. Wsparcie dostosowane jest do specyficznych wymagań klienta i obejmuje:

  • Zarządzanie wsparciem systemu
  • Monitoring wydajności
  • Pomoc telefoniczna
  • Wsparcie w miejscu pracy systemu
  • Zdalny dostęp i modyfikacje
  • Części zamienne i obsługę zwrotów
  • Badanie techniczne
  • Zarządzanie oprogramowaniem i danymi
  • Wsparcie procesu akceptacji rozwiązań
  • Zapewnienie szkoleń specyficznych dla wymagań
  • Serwis i rekalibracja urządzeń testujących
  • Zarządzanie czasem
  • Monitorowanie i obsługa zmian dotyczących regulacji urzędowych

Polskim Partnerem Hitachi Information Control Systems Europe (HICSE) jest firma TransLink Master z siedzibą w Toruniu.

Galeria

  • Powiększ zdjęcie Hitachi Information Control Systems Europe logo

    Hitachi Information Control Systems Europe logo

  • Powiększ zdjęcie Symulator urządzeń sterowania ruchem i modelowania infrastruktury kolejowej TREsim

    Symulator urządzeń sterowania ruchem i modelowania infrastruktury kolejowej TREsim